trešdiena, 2010. gada 18. augusts

Ceļa vārdi jaunajiem vilkačiem…

Vissmieklīgākie cilvēki ir tie, kas neapzinās savu smieklīgumu, pasmaidot par sevi mēs liedzam iespēju to izdarīt mūsu nelabvēļiem
„Vārdi, kas dzimst sirdī, aiziet līdz otra cilvēka sirdij. Vārdi, kas dzimst uz mēles, neaiziet tālāk par otra cilvēka ausi.”
Sauli skaidrās debesīs ir grūtāk ieraudzīt nekā mazu svecīti tumšā telpā, tomēr svarīgi ir saprast, ka lietu vērtību nenosaka tas, cik viegli tās pamanīt.
Ja Tev jāpieņem kāds svarīgs lēmums, bet Tu vilcinies, atceries par savādnieku, kas pie upes gaidīja, kad aizplūdīs viss ūdens.Jo ātrāk pieņemsi lēmumu, jo vairāk laika labot kļūdas.:)
Ej kur gribi, dari ko gribi, bet neaizmirsti ka gribēšanai ir arī sekas. /blondīne/
Draugs nav tas kurš pažēlo tevi kad tu raudi, bet gan tas kurš iesit tev pļauku, lai tu atjēdzies un esi stiprs. /blondīne/
Man vienalga, ko tu par mani domā, bet tavas domas var maksāt tavus zobus. /blondīne/
Pirms kļūsti rasists, padomā, kas pēc tautības bija tavs vecvecvecvecvecvecvecvecvectētiņš. /blondīne/

Ir divi gadījumi, kad ir vissvarīgāk turēt muti ciet: tad, kad tu peldi, un tad, kad esi dusmīgs.
Ja gribi kaut ko sasniegt, aizmirsti vārdu „nevaru”!
Sakāve nav tad, kad esi nokritis. Sakāve ir tad, kad Tu atsakies piecelties.
Kritiens no ceturtā stāva ir tik pat sāpīgs kā no simtā, un ja jau man jākrīt, tad lai tas ir no cienījama augstuma. /P. Koelju/
Zvērests ir galvojums, ko godīgiem cilvēkiem nav nepieciešams sniegt, bet pārējo sniegtais – nedrošs.
Ja droša sirds tad arī koka duncis ir labs.
Vislielaakais stulbenis ir tas kurš uzskata ka stulbi ir visi, izņemot viņu pašu
Man ir vienalga, ka man runā aiz muguras, jo ja jau runā aiz muguras, tas nozīmē, ka es esmu priekšā!
Ja kāds nav risinājuma sastāvdaļa, tad viņš ir problēmas daļa.
Mana pasaule-mani noteikumi! Nepatīk mani noteikumi? Nelien manā pasaulē!
Nekad nesaki: “es kļūdījos”. Daudz labāk skanēs: “Re, kā interesanti sanāca”
Neignorē kādu, kuram Tu esi svarīgs, jo kādu dienu Tu vari saprast… ka esi pazaudējis dimantu, kamēr krāji akmeņus
Gribi izvairīties no kritikas, – neko nedari, neko nesaki un nekas neesi./F. Habards/
Nevienam nav lemts atgiezties pagatne un izmainit savu Startu. Bet ikviens var startet tagad un izmainit savu Finisu!
Visu grieķu un romiešu dievu aizvietošana ar Jēzu kristu, bija lielākā administratīvā aparāta samazināšana pasaules vesturē !
“Viss vienmēr beidzas labi. Ja kaut kas nav labi,tas nozīmē,ka nekas vēl nav beidzies.” P.Koelju
Ja jūties vientuļš,atceries – ērgļi lido vienatnē,bet aitas ganās baros..
Es esmu atbildīgs par to, ko es saku, bet ne par to, kā tu to saproti.
Katrā labā meitenītē, katrā kautrīgā drostaliņā kaut kur dziļi var slēpties vecvecmāmiņas mauciskais gēns…
Ja Tev šķiet ka dzīve ir rūgta kā citrons, tad ātri izdomā kur ņemt sāli un tekilu
Neuztraucies par cilvēkiem kuri bija tava pagātne, ir iemesls kapēc viņi nav tavā nākotnē.
Nestrīdies ar idiotu! Viņš tevi novedīs līdz savam līmenim un tad pieveiks ar savu pieredzi
Ja kaut kas neizdodas ar pirmo reizi, iznīcini visus pierādijumus ka esi mēģinājis.
Flirts ir spēle, kurā zaudētājs ir tas, kurš to visu pirmais uztver nopietni
Mīlestība ir nevis tieksme kādu iegūt, bet bailes kādu pazaudēt.
“Tas nav iespējams” – teica Iemesls “Tas ir neprāts” – bilda Pieredze “Tas ir neiespējami!” – iesaucās Lepnums “pamēģini!”- nočukstēja Sapnis
Ja kāds saka tev “Idiots”, nedomā, ka viņš ir gudrs. Var būt viņš tikai priekšā stādījās.



http://avk.webseta.lv/

1 komentārs:

  1. Katrā labā meitenītē, katrā kautrīgā drostaliņā kaut kur dziļi var slēpties vecvecmāmiņas mauciskais gēns… - hmmm... ;)

    Flirts ir spēle, kurā zaudētājs ir tas, kurš to visu pirmais uztver nopietni - skarbā dzīves patiesība, jo katru reizi vienam no flirtā iesaistītajiem vairs negribas tikai flirtēt, bet gribas ko vairāk...

    AtbildētDzēst